Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Να σας συστηθούμε!!!!

Κάθε βήμα της Ενωμοτίας χαρακτηρίζεται από την παρέα, τη δημιουργικότητα και φυσικά την εξερεύνηση. Κάθε μέλος της Ενωμοτίας είναι ξεχωριστό και μπορεί να προσφέρει πολλά όχι μόνο στην Ενωμοτία αλλά και στην Ομάδα.
 

Σκοπός σας μέσα από το παιχνίδι είναι να συνεργαστείτε όχι μόνο μεταξύ σας αλλά (ως Ενωμοτία πάντα) και με την τοπική κοινωνία και φυσικά με άλλες Ενωμοτίες της χώρας. Όσες περισσότερες αποστολές φέρετε εις πέρας τόσο πιο κοντά έρχεστε στο να πάτε με 100… και να γίνετε η Ενωμοτία του αιώνα. 

Σ’ αυτό το παιχνίδι δεν θα είστε μόνοι. Στο πλευρό σας θα βρίσκονται εκτός από το Επιτελείο σας και τα δίδυμα παιδιά του Αιώνα. Ο Alex και η Λυδία


 
Είμαι ο Alex. Μου αρέσει να ακουώ hip-hop και είμαι πρωταθλητής Ελλάδας στο brake dance. Συνήθως κυκλοφορώ με ακουστικά στ’ αυτιά ακούγωντας την αγαπημένη μου μουσική και όταν μεγαλώσω λίιιιγο ακόμα θέλω να γίνει μέλος hip-hop group. Είμαι μέτριος μαθητής αλλά πολύ αγαπητός στην τάξη μου γιατί οργάνωσα πρόγραμμα ανακύκλωσης υλικών που έμαθα στους Προσκόπους. Είμαι Ενωμοτάρχης στην αιώνια Ενωμοτία των Λύκων και κάτοχος του Χρυσού Βέλους. Περιμένω με αγωνία μερικά ακόμα χρόνια για να μου απονεμηθεί το Χρυσό Τρίφυλλο.


Είμαι η Λυδία. Aκούω dance και pop ξένη μουσική σε συνδυασμό με ελληνικά hits. Τα μαλλιά μου πάντα είναι σε πρωτότυπα κοτσιδάκια και ακολουθώ πιστά την μόδα. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω δασκάλα ή fashion editor σε περιοδικό μόδας. Είμαι άριστη μαθήτρια και προσπαθώ να πείσω τους συμμαθητές μου ότι όλοι μαζί μπορούν να σώσουν τον πλανήτη από την οικολογική καταστροφή. Είμαι Ενωμοτάρχης στην αιώνια Ενωμοτία των Ταύρων και κάτοχος του Αργυρού Βέλους. Αυτή τη στιγμή περιμένω να διοργανωθεί Εξερεύνηση Χρυσού Βέλους για να συμμετάσχω.







Και οι δύο είμαστε αιώνιοι Πρόσκοποι και θα σας συντροφεύουμε στις αποστολές σας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας Άλεξ και Λυδία!
Πολύ χαίρομαι που θα σας έχουμε στην παρέα μας!